Saturday, November 19, 2011

Pakkelykke

I går var det kjekt å  hente posten! Vanligvis når jeg finner pakker i postkassen er det fordi jeg har internetthandlet (og siden jeg som regel greier å holde styr på innkjøpene er det få overraskelser å finne) – men i går lå det TO pakker i postkassen min, og det uten at jeg har bestilt noe som helst!

G-Anette hadde give-away på bloggen sin for litt siden, og av 146 (!) deltagere var jeg så heldig å bli trukket ut. Jeg fikk velge en flott strikketøypose fra eplabutikken hennes, og med så mange fine å velge i er det ikke så rart at jeg hadde lange diskusjoner med meg selv før jeg klarte å bestemme meg for hvilken jeg hadde mest lyst på – men siden jeg er veldig glad i rødt måtte det nesten bli en herlig rød retroblomstrete variant. Og ikke nok med det, Gry-Anette hadde puttet både maskemarkører og et digert nøste Online sokkegarn oppi strikketøyposen! Tusen hjertelig takk!

maskemarkører

Og så pakke nummer to: uten noen grunn som helst har supersnille Nita (bloggen hennes finner du her) sendt meg to myke, deilige hesper BFL ull, Dazzle fra Natural Dye Studio, i en fantastisk fin, grålilla farge! Tusen, tusen takk, Nita – et nydelig garn som jeg gleder meg til å strikke med.

Dazzle DK i farge heather

5 comments:

  1. Heldige du! Kjekt med pakke i posten uansett.

    ReplyDelete
  2. Åå, så bra at du ble fornøyd!! :) Og heldige deg med to pakker! :)

    Fortsatt god helg til deg

    Klem

    ReplyDelete
  3. Ja er det ikke flott å få pakker i posten. Da blir man som barn :-) Det blå garnet så aldeles nydelig ut. Jeg har kun strikket med lace garn fra dette firmaet. Lykke til!

    ReplyDelete
  4. Heldiggris :-)
    Og så hyggelig :-)

    ReplyDelete
  5. Åh, har ikke sett innlegget før nå jeg! Så bra at garnet falt i smak, du har vel forresten valgt det ut selv ;)

    Gleder meg til å se hva du tryller fram av garnet! Og du - du fortjente gaven så utrolig mye. Du inspirerer, hjelper, er tålmodig, du oppmuntrer og veileder! Tusen takk!

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)