Friday, April 13, 2012

Giveaway: valgfritt knappesett fra Buttons by Robin

Tidligere denne uken viste jeg fram vesten med de superkule knappene – og en hel del av dere var tydeligvis enige i at de håndlagde knappene jeg hadde kjøpt hos Buttons by Robin på Etsy var fine, for butikken har opplevd et aldri så lite ras av bestillinger fra Norge i dagene etter at jeg skrøt av knappene her på bloggen. Artig, det syns både jeg og knappemaker Robin – såpass artig, at hun gjerne ville sponse en giveaway her hos meg.

 buttons by robin-002

Så dermed får DU sjansen til å vinne et sett knapper fra Buttons by Robin på Etsy! Den heldige vinneren kan velge fritt blant knappesettene som er tilgjengelige i nettbutikken. Utvalget i butikken er veldig bra, og her fins alt fra supersøtt til tøft og morsomt og snodig og kult, så det burde være gode muligheter for å finne noe du liker!

Totalt kan du få fire lodd i trekningen:

  • 1 lodd for å legge igjen kommentar
  • 1 lodd for å følge bloggen min via Googles kontaktnettverk
  • 1 lodd for å like Buttons by Robin på Facebook
  • 1 lodd for å linke til denne give-awayen på bloggen din, bruk i såfall bildet over

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar. Jeg trekker en vinner søndag 22. april, og vinneren får knappene tilsendt direkte fra Buttons by Robin. Alle kan delta, også om du ikke bor i Norge. :)

47 comments:

  1. Jeg skjønner godt at det kom inn et rush med bestillinger, de knappene var supersøte! Jeg tar gjerne fire lodd, har både likt og følger bloggen din, og det kommer et blogginnlegg fra meg med link.

    ReplyDelete
  2. Krysser fingrene for vinnerlykke :)
    2 lodd for kommentar og følger av bloggen.

    Ha en fin helg

    ReplyDelete
  3. Juhu! Knappene er knallfine! Jeg tar 2 lodd og håper håper. Vinner jeg ikke, er det mulig jeg må ta en liten shoppingtur på etsy uansett... (0:

    ReplyDelete
  4. Nydelige knapper! Og så koselig med give-away da:) tre lodd til meg

    ReplyDelete
  5. Juhu! Moro:) Da ble det tre lodd her også da:)

    ReplyDelete
  6. Juhu! Moro:) Da ble det tre lodd her også da:)

    ReplyDelete
  7. Jeg elsker knappene!!
    3 lodd takk!!

    ReplyDelete
  8. Dette må jeg være med på. Knapper er supergøy. Og disse knappene er jo bare helt fantastiske. Full pott med lodd på meg. :)

    ReplyDelete
  9. Kjempefine knapper! Jeg vil gjerne være med på giveaway. 2 lodd til meg:)

    ReplyDelete
  10. Kjempegøy! Da blir det 2 lodd på meg - for å like og kommentere:o)
    - mormor -

    ReplyDelete
  11. Jippi! 4 lodd på meg! :D

    ReplyDelete
  12. De her hawr jeg ikke sett før, men de var fine !

    Ett lodd her.

    Ha ei go dag videre :)

    ReplyDelete
  13. Så fine knapper, jeg håper jeg vinner. 3 lodd, et for å kommentere, et for like og et for google nettverk :)

    ReplyDelete
  14. Kjempefine knapper :) 3 lodd på meg; kommentar, følger og link fra bloggen min.

    ReplyDelete
  15. Så artig 2 lodd på meg:)

    ReplyDelete
  16. For en flott blogg du hadde...masse kreativ inspirasjon:)
    Tar gjerne 4 lodd jeg

    Ha en fin helg
    Ann-Charlotte

    ReplyDelete
  17. Spennende med Give-Away, så jeg blir med! Kommentar og følger skulle gi to lodd.

    Riktig god helg!

    ReplyDelete
  18. Fine knapper :)
    Jeg tar 4 lodd!

    ReplyDelete
  19. Superfine knapper! Det blir 3 lodd på meg. Takk for en fin blogg og god helg! Cecilie :-)

    ReplyDelete
  20. Heia!

    To lodd på meg - et for kommentar, og et for å følge bloggen i google.

    God helg :-)

    ReplyDelete
  21. Så fina knappar! Jag vill vara med i utlottningen och har Gillat på FB så 2 lotter till mig, Tack :-)

    ReplyDelete
  22. 3 lodd her! Kikka på de, og da kom det en liten krabat som sa "skippaddaaa!! mamma, seeee! Skippadda!" Såeh, da får jeg være med da ;)
    kommentar, følge og liker :)
    Må nok bestille noen knapper uansett derfra, übersøte :D

    ReplyDelete
  23. To lodder på meg. :) Kommentar og følger av deg. :)

    ReplyDelete
  24. Hurra! Digger knappene. 3 lodd til meg takk;-)

    ReplyDelete
  25. Artig når et blogginlegg gir en slik respons.
    Jeg vil være med på trekning med 3 lodd. Komentar, følger bloggen din og liker på FB.

    ReplyDelete
  26. Fine knapper! Jeg har ikke blogg, men kommenterer og liker på fb, så det blir to lodd. God helg! -Ma

    ReplyDelete
  27. Klart jeg vil være med på dette. Knappene er helt nydelige, trur nesten det blir knapper på meg uansett om jeg ikke vinner.
    Vesten du har strikket er kjempefin både med knappene og den fine blomsterpynten du laga.
    Jeg tar med meg 3 lodd, kommentar, følger og linker.
    Ønsker deg en fin helg!
    Pernilla

    ReplyDelete
  28. Så gøy! Jeg er gjerne med!

    ReplyDelete
  29. Så spennende :) Jeg tar gjerne tre lodd :)

    ReplyDelete
  30. utrolig fine knapper!! :-)

    både liker på fjøsboken, følger din blogg og legger igjen kommentar - så tre lodd på meg! -)

    ReplyDelete
  31. Du tuller!!!! Jeg er med!! Har sett på knappene etter at jeg leste om de her, og sendt tips til venner også. Jeg er med med to lodd, liker på face, i tillegg til denne kommentaren. Hilsen frubirkelund@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Eg vil vere med og tar to lodd :)

    Helsing
    Dati på Uformeldt

    ReplyDelete
  33. Heldige du! Eg har ikkje sett på knappane ein gong. Men eg e med. Tek 2 lodd. No må eg sjekke knappane

    ReplyDelete
  34. Jeg vil gjerne være med :)), har lagt deg til på min blogg og følger med ::)

    ReplyDelete
  35. Kule og unike knapper!
    Jeg slenger meg med her, X fingrene og tar 1 lodd :)

    ReplyDelete
  36. To lodd til meg! Liker på Facebook og kommentar her!

    ReplyDelete
  37. 3 lodd til meg også, venter spent på at knappene jeg bestilte skal dumpe ned i postkassen :)

    ReplyDelete
  38. Man får aldri nok av Robin's knappet!!!! Jeg er med. 3 lodd til meg:)

    ReplyDelete
  39. Så gøy da! :) 3 lodd til meg! :)

    ReplyDelete
  40. Så flott disse knappene var, de gjorde seg virkelig på den vesten. :-))
    Du lager myen fint. :-))
    Hiver meg med på Give awayen med 4 lodd. :))

    Ha en fortsatt fin helg.

    ReplyDelete
  41. Så kule knapper, men det er vel for sent å bli med på gi-bort'en din?
    god kveld, i hvert fall!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neida, ikke for seint! Man kan slenge seg med fram til midnatt ;o)

      Delete
    2. åneii for sent ute :(

      Delete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)