Thursday, May 10, 2012

En dinosaurus går på jorden

…en liten en på fire tonn, sang Knutsen og Ludvigsen. Den aller fineste Knutsen & Ludvigsen-sangen, spør du meg – og har du Spotify kan du høre den her. :)

Jeg har fått flere spørsmål om å dele dinosaurene jeg tegnet til denne vesten som jeg strikket til avkommet for et års tid siden – så da legger jeg like greit mønsteret ut her på bloggen. Veldig enkle og temmelig langhalsede dinosaurer, dette – muligens av arten diplodocus? :) Og ja, hvis man strikker mønsteret akkurat sånn som jeg har tegnet det her så blir det nok en del tvinning av tråden på baksiden når man strikker.

Dinosaurtog

Enjoy – og du, hvis du bruker dinosaurene til noe, legg gjerne igjen et hint her så jeg får se hva du har funnet på med dem!

g g g g g g
g g g g g g g g
g g g g
g g g g
g g g g
g g g g
g g g g
g g g g g g g g g g g g
g g g g g g g g g g g g g g
g g g g g g g g g g g g g g g g
g g g g g g g g g g g g g g g g g g
g g g g g g g g g g g g g g g g g g
g g g g g g g g g g
g g g g g g g g
g g g g g g g g

(Jeg ser forresten at dinodiagrammet ser noget merkverdig ut på iPaden min – med g-er i stedet for firkanter. Jaja.)

12 comments:

  1. Så Herlige Dinosaurer det var laget her da. For en gutt må det her være toppers å få på en genser eller lue.

    Ha ei fin kveld videre !

    ReplyDelete
  2. Så fint at du deler :)Dinosaurer er jo en slager bestandig :)

    ReplyDelete
  3. Takk for at du deler :) Superkule dinosaurer!

    ReplyDelete
  4. Se der, ha, der var de jo! Tusen takk for at du deler dem! Til å være utdødde, har dinsosaurer klart seg overraskende bra i motebildet! Noen av dem skal garantert få smykke noen prosjekter her i det Bedårske hjem etterhvert! Takker og bukker. Og venter ikke på kongen, hverken Rex eller Knutsen og Ludviksen sin.

    God helg!

    (og ja, jeg lurte på hvorfor du hadde valgt g'er i mønsteret! Gigastor gnafsene Ginosaur?)

    ReplyDelete
  5. Så herlige dinoer!

    God helg til deg! =)

    ReplyDelete
  6. Kult dino-mønster. Har dessverre ikke så mange smågutter å strikke til lenger.

    ReplyDelete
  7. Det kan nok tenkes at de vil pryde et gutteplagg en gang i fremtiden ja. :)

    ReplyDelete
  8. Fantastisk, de vil nok glede en liten gutt hos meg. Wow, dinosaurrr, tøft! var lillebror sin kommentar da den gamle HH parkdressen ble tatt frem igjen etter vinteren. Nå kan han få matchende tilbehør takket være deg:)

    ReplyDelete
  9. Hei, eg kom over disse dinosaurane for ei tid tilbake og har endelig fått strikka genser til sønnen, du kan sj den her: http://for-hand.blogspot.no/2012/10/dinosaurstrikk.html
    Tusen takk for at du deler, og for ein inspirerande blogg!

    ReplyDelete
  10. Av en eller annen grunn har jeg gått glipp av dette blogginnlegget tidligere.. men hipp hurra for at jeg fant det igjen! I heimen hos oss er det nemlig dinosaurusdilla for tida! Og alt som kan overtale en liten ninja til å gå med ull i stedet roper hipphurra for!

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)