Monday, October 28, 2013

Vant du?

Gøy med gibort, spesielt når så mange vil være med i trekningen! Over hundre hadde lyst på estisk ull, kjekt!

Nå har jeg trukket vinnerne av ullutdelingen min – og det foregikk på god, gammeldags måte ved at alle deltagernavnene fikk hver sin lapp, som ble fordelt i to hauger, en for blåturkis ull og en for plategarn. (Og de som ikke klarte å velge hva de helst ville ha, de fikk hjelp av meg – jeg puttet annenhver i ullhaugen og annenhver i plategarnhaugen.) Frøkenen på tre fikk trekke de to vinnerne.

IMG_1105

Opp av bunken som ville vinne blåturkis ull trakk vi Mie som la igjen følgende kommentar den 14. oktober: “Jeg blir med! Syns plategarnet ser spennende ut, men har enda mer lyst på det turkise :)”

Og blant de som ville vinne plategarn var det Peanuts som stakk av med seieren, hun skrev denne kommentaren: “Hei! Jeg ble veldig nysgjerrig på det plategarnet, så jeg melder meg på der. Og har veldig lyst på en tur til Tallinn! Klem, Peanuts :)”

IMG_0806

Gratulerer til begge to, send meg en epost med navn og adresse så skal jeg få sendt garnet avgårde. (Epostadressen min finner du ute i høyre marg:)

4 comments:

  1. Gratulerer til vinnerne! Så heldige dere er!

    Klem fra Ingunn

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til vinnerne! Skal bli spennende å se hva de lager :-)

    ReplyDelete
  3. Woho! Gratulerer så mye til vinnerne! :D

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)