Saturday, March 8, 2014

Sånn strikker jeg!

De siste ukene har sånn omtrent annenhver strikkeblogg hatt "her strikker jeg"-innlegg, og det har blitt vist fram trivelige sofakroker fylt med strikketøy, garn, pinner, strikkebøker, katter, en og annen heklenål, og enda mer garn. Jeg henger meg på trenden, noget forsinket - men i stedet for å vise dere hvor jeg strikker tenkte jeg at jeg kunne vise fram hvordan strikkingen foregår her i heimen for tiden. ;o)

bilde (88)-002

Lille knøttet vil helst være tett inntil, hele tiden – så her putter man ungen i bæretøy og bedriver stående strikking med lett gyng i knærne. Bæredingsen jeg bruker her er en Caboo, som er et ringsjal. Kjekk sak!

14 comments:

  1. Sånn strikker jeg også <3

    ReplyDelete
  2. Smart! :) Du får da i hvert fall gjort noe samtidig som du fungerer som vugge. :) Jeg har forresten også den Caboo-saken. Genial.

    ReplyDelete
  3. Hi hi vil man strikke kan det lade sig gøre. Bare det ikke er for tungt. Det ser hyggeligt og dejligt ud for jer begge to

    ReplyDelete
  4. He he sånn strikker jeg også en del. Og i sjalet er det plass til garnet. Så da går jeg rundt å strikker.

    ReplyDelete
  5. Så koselig! Ha en fin lørdagskveld hos dere!

    ReplyDelete
  6. Artig innlegg! Koselig at du ser muligheter for strikking med baby i huset! Jeg strikka nesten ikke da jentene våre var små.
    Fortsatt fin 8. mars!

    Klem fra Ingunn

    ReplyDelete
  7. Så flink du er som kan stå, gynge og strikke samtidig. Det ser til og med ut som om du strikker mønster, og i så fall er jeg slått å bakken av imponande ;)

    ReplyDelete
  8. Dette er virkelig å trekke det beste ut av to ting babykos og strikkekos, nyt den tiden mens den er der :)

    ReplyDelete
  9. Artig innlegg! Kos deg med baby og strikk! :-)

    ReplyDelete
  10. Effektivt, koselig og kreativt. Går vel greit så lenge lillen er liten og ikke for aktiv i bæresjalet.
    kos deg videre du med både strikketøy og babyen.

    ReplyDelete
  11. Så koselig med et lite varmt nurk (og så himla sterk du må bli i ryggen av å stå slik å strikke)!

    ReplyDelete
  12. Herlig! Skulle ønske kattene ville sitte sånn, jeg, i stedet for å tråkke rundt oppi strikketøyet på fanget :D

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)