Monday, May 19, 2014

Hurra!

Ullungene i rød-hvit-blå syttendemaistas! Skrytebilder må til, jeg syns jo selv de var fryktelig fine! ;o)

5-2014-05-19

Fireåringen har mariuskjole med masse schwung i skjørtet, strikket i fjor. Jeg får en del spørsmål om oppskriften på denne kjolen, men dessverre, det fins ikke oppskrift, jeg hentet inspirasjon litt herfra og derfra og strikket i vei. Mer om kjolen finner du her og her.

Lilleknøttet har prikketunika, også den strikket uten oppskrift. Prikketunikaen kan du lese om her.

15 comments:

  1. Klart du må vise fram skrytebilder! De var kjempe fine! :)

    ReplyDelete
  2. Fantastisk flotte- både jentene og strikkaplagga! Tusen takk for ein inspirerande blogg:-)

    ReplyDelete
  3. Så fine! Selvfølgelig må du vise fram skrytebildene! :)

    ReplyDelete
  4. Sikke en par dejlige piger du har, og så beundrer jeg meget alle de flotte strikkede kjoler du peoducerer. Jeg har selv to voksne drenge, og har derfor ikke haft mulighed for at strikke og sy pigetøj. Nu håber jeg bare på at få nogle pige-børnebørn, sådan at jeg kan forkæle dem med en masse flotte kjoler.

    ReplyDelete
  5. Nydelige ullunger og de er kjempefine med flotte strikkekjoler!

    ReplyDelete
  6. nydelige barn i nydelige festkjoler :)

    ReplyDelete
  7. Skjønner veldig godt at du er stolt av dine skjønne små - så fine de er i sine strikka kjoler! :)

    ReplyDelete
  8. Så fine de blir. Så er det så gøy å strikke uten mønster, men med masse inspirasjon

    ReplyDelete
  9. Helledussen :) Skjønner godt at du må vise skrytebilde!
    Flotte jenter og fine kjoler :)

    ReplyDelete
  10. Nydelige frøkner, og nydelige kjoler! Disse har du all grunn til å være stolt av!
    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  11. Så skjønne småjenter! Og kjolane har du all grunn til å vera stolt over, dei var kjempefine!
    Du lager så mykje fint og det er eit nydeleg utført arbeid. Kjekt å følge bloggen din :)

    ReplyDelete
  12. Skjønner godt at du må skryte litt at disse to søte. Og nydelige 17.mai antrekk :-)

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)