Monday, September 22, 2014

Vant du?

Det var utrolig mange som hadde lyst på Islandsk strikk eller Strikk meir til nøstebarn (eller begge to) – sånn omtrent to hundre ble med i trekningen, artig! Veldig stas å lese alle de koselige kommentarene dere la igjen på gibort-innlegget, og så syns jeg det var så fint at mange "stille" lesere stakk hodet fram og sa hei! (Det inspirerer, både til å blogge og til å dele ut greier (!) – og har du lyst på en ny sjanse til å vinne bok kan du delta i trekningen av Strikk til mamma og mini, her!)

1-bilde 1 (7)

Jeg delte i to grupper, én for Islandsk strikk og én for Strikk meir til nøstebarn, og lot random.org foreta trekningen. (Og de som ikke klarte å velge blant bøkene og hadde like lyst på begge to ble fordelt i de to gruppene.)

Først ut: Islandsk strikk. Gratulerer til idamar!

"Jeg har fulgt strikkekunsten din i årevis gjennom diverse forum, og gledet meg stort over sterke farger, vakre mønstre, herlig humor og pene barn. Håper du fortsetter å dele av ditt kreative overskudd i mange år til, uansett hvilken kanal det blir i. Takk for følget så langt, diplo! Jeg har ingen av bøkene og ønsker meg begge, så jeg er enkel :)"

 

Og vinneren av Strikk meir til nøstebarn ble duBedåre! Grattis til deg også!

"Nøstebarn, please! Fordi den første boka er spekka m gode basisoppskrifter, og fordi du inspirerer til fargerike varianter av dem. Jeg digger bloggen din. Selv om jeg dessverre har blitt litt lydløs og usynlig både på egen og andres blogger. Men det hender jeg smugkikker litt i døra! Gratulerer med rundt stort tall!"

 

Send meg en epost med navn og adresse, dere to (2vrange@gmail.com), eller en melding på facebook, www.facebook.com/tovrange – så videreformidler jeg til Samlaget som sender dere premiene.

8 comments:

  1. Gratulerer til vinnerne! :)

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til vinnerne! :)
    Håper du får en fantastisk ettermiddag og kveld :)

    ReplyDelete
  3. Jeg glemte å skrive: Tenk så mange som kommenterte hos deg!! Så moro å se! :)
    Satt faktisk å tenkte her igår, jeg hadde over tusen som hadde vært innom bloggen min siden lørdag ettermiddag, tenk om alle la igjen bare ett hei?? Kanskje vi skal lage ett blogginlegg bare om det? Hvor mange kommentarer vi kan få på ett innlegg om alle som leste bare kommenterte med ett hei??

    Hehe tenker mye rart over pinnene :)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer til vinnerne.
    Ja, enig med Finnskoghuldra; så moro om alle som sveiper innom en blogg ihvertfall sa hei. Det gjelder meg selv også.

    ReplyDelete
  5. Hei :)
    Og gratulerer til vinnerne!

    ReplyDelete
  6. Heldiggrisene gratuleres :) har ikke blogg selv, men er blitt nokså avhengig av daglig innput fra dere som er så flinke å gjøre det, stor inspirasjon og mange koselige lesestunder:) skal prøve å bli litt flinkere til å legge igjen noen ord når jeg kikker innom, både hos deg og andre:)

    ReplyDelete
  7. Nei, vant jeg??!! Hurra! For både deg og meg! Nå ble jeg supergode, en onsdagsmorgen med kaffen ble plutselig litt julaften! Kanskje jeg må slutte å være usynlig? Mailer deg! Ha en strålende fin dag!

    ReplyDelete
  8. Altså, jeg ble jo ikke supergode (tror jeg, kanskje jeg skal teste noe jeg ikke kan og se om jeg har fått superkrefter? Annet enn usynlighet?), men stavekontrollen synes tydeligvis at supergode er et mye bedre ord enn superGLAD! Tror stavekontrollen virkelig at jeg er flertall?? Mye rart, godt jeg kan synke ned i sofaen med strikketøy og glede meg til bok i posten! O, lykke!

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)