Thursday, September 18, 2014

Vinn: Strikk til mamma og mini

Lyst på ny strikkebok? Klart du har!

Juritzen forlag lar meg dele ut et eksemplar av nyutgitte og lekre "Strikk til mamma og mini" til en av dere, og alt du trenger å gjøre for å bli med i trekningen er å legge igjen en trivelig kommentar på dette innlegget. Strikk til mamma og mini er laget av Charlott Pettersen (hun med guttestrikkeboken, ja!) i samarbeid med åtte strikkende mammaer, og har du lyst til å lese omtalen min av denne boken så finner du den her.

strikk_til_mamma_mini_forside_hoyoppl

Hvis du ikke har blogg så kan du signere med Ravelry-brukernavnet ditt, instagrambrukernavn eller eventuelt en epostadresse, sånn at jeg har mulighet til å kontakte deg hvis du vinner. (Du kan la være å oppgi kontaktinfo, men da blir det ditt ansvar å følge med når vinneren er trukket, og ta kontakt med meg hvis du vinner.)

Jeg feirer bursdagen min den 3. oktober med å trekke en vinner, hurra!

152 comments:

  1. Jeg kan godt være førstemann ut. Her er mye fint. Klem fra Beth

    ReplyDelete
  2. Takk, jeg vil gjerne være med på trekningen av sånn ei fin bok!!
    Hilsen Merethe - merethe62@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Åh, denne har jeg så lyst på; såå mye fint! Melder meg på, og krysser fingre :)

    ReplyDelete
  4. Margrethe Troøien18 September, 2014 14:38

    Har strikket mye fra Den store strikkeboka. Så denne står så klart på ønskelista. Men som student blir det ikke så mange stor bokkjøp. Så da er det artig at du gir bort bøker! Krysser fingrene :) Hilsen Margrethe (sorensen_tro@hotmail.com)

    ReplyDelete
  5. Jaaaaaa =) så kjekke premiar du har. Dette er ei must have bok, så vinn eg denne vert eg hoppande glad. du har ein flott blogg =)

    ReplyDelete
  6. Jeg vil veldig gjerne vinne denne boka. Har ingen barn selv enda (er 19 år gammel), men strikker som en gal til mitt tantebarn på 2 :D er så koselig å strikke!! Eposten min er karolinetlund@hotmail.com. Jeg krysser fingrene!!

    ReplyDelete
  7. Så utrolig flotte gi-borter du har. Jeg krysser fingrene denne gangen også jeg. Ravelrynavnet mitt er Hannest.

    ReplyDelete
  8. Denne boken kan jeg godt tenke meg å bla i. Selv om strikkelisten er lang nok fra før. Takk for inspirerende blogg og instagram. Tone, ravelry: tim

    ReplyDelete
  9. Vinner gjerne denne ja! =)

    ReplyDelete
  10. Selvsagt må man være med på denne. Boka ser så spennende ut og jeg leste det du skreiv igår.
    Den falt i smak. Oktober er en fin mnd å ha dag på, vår datter blir 8 og vi feirer 5 års bryllupsdag på samme dag, 10.10 <3

    ReplyDelete
  11. Jeg vil gjerne være med i trekninga! Boka ser veldig fin ut..

    ReplyDelete
  12. Denne står på ønskelista mi

    ReplyDelete
  13. Den anonyme rett over her med boka på ønskelista er tosofo på Ravelry, mobilen min hadde det litt travelt tydelegvis ;)

    ReplyDelete
  14. Denne har jeg snust litt på så vil gjerne være med i trekninga :)

    ReplyDelete
  15. Jeg vil gjerne være med på trekning. Ser ut til å være ei fin bok.

    ReplyDelete
  16. Jaaaa, den vil jeg gjerne vinne :-D

    ReplyDelete
  17. Så utrolig fine gi-bort'er du har for tiden! Slenger meg på denne også, hadde vært kjekt å supplere med denne i strikkebiblioteket. Har dessuten veldig lyst å strikke kjolen på forsida. Håper på hell og lykke, og gleder meg stadig over å kunne følge deg på blogg og IG :) Hilsen Tonje (tonje_e@hotmail.com)

    ReplyDelete
  18. Å jeg ønsker meg denne! Har bursdag 5.oktober selv her ;) lillesnupp vil bli så fin i plagg fra denne boka :D

    ReplyDelete
  19. Denne ønsker jeg meg! Tilsilje@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Den ønsker jeg meg også! frksnupp på Ravelry :)

    ReplyDelete
  21. Denne er jeg nysgjerrig på - blir med i trekningen! =)

    ReplyDelete
  22. Seier aldri nei takk til ei ny bok så eg er med :)
    Dati på Ravelry

    ReplyDelete
  23. Siden jeg ønsker meg denne boken så innmaaaari, så prøver jeg lykken 😃

    ReplyDelete
  24. Prøver lykken hos deg. :) Hilsen Ufostrikk

    ReplyDelete
  25. Ser ut til å være en fantastisk flott bok. Den hadde vært morsom å vinne :)

    ReplyDelete
  26. Prøver lykken for mamma siden hun strikker så mye fint til oss :-)

    ReplyDelete
  27. Jeg prøver også lykken her:) Masse minier på vei rundt om kring og jeg er da en mamma:)

    ReplyDelete
  28. Jeg er vanligvis ikke så flink til å kommentere. Men jeg følger deg, og er veldig imponert over produktiviteten din! Trekker et lodd, så får vi se om heller er med meg. Selv om jeg strengt tatt ikke trenger flere prosjekter på vent ;)

    ReplyDelete
  29. Ministrikk blir det vel aldri nok av så jeg prøver lykken her jeg og.. :-)

    ReplyDelete
  30. Mellomste feirer bursdag samtidig som deg, og til den store toårsdagen er det sikkert ikke mye som står høyere på ønskelisten ;)
    smstavik@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Jeg vil gjerne vinne. Jeg har bladd gjennom boka i bokhandelen og den er absolutt etter min smak.
    Takk for en kjempefin blogg som jeg blir veldig inspirert av å lese :)
    Hilsen Annci på Ravelry

    ReplyDelete
  32. Har veldig lyst på den flotte boka! Jeg har mange barnebarn å strikke til :)

    ReplyDelete
  33. Den ser spændende ud, og med to små, snart tre, små i huset er det altid skønt med ny inspiration.

    ReplyDelete
  34. Jeg har ønsket meg boka av mannen til jul. Men det hadde jo vært moro å få klørne i den før den tid;)

    ReplyDelete
  35. Jeg har veldig lyst på denne så prøver lykken.

    ReplyDelete
  36. Denne boka står høyt oppe på ønskelista, guttestrikkeboka har blitt brukt mye til både gutt og jente!

    ReplyDelete
  37. Man kan vel aldri få for mange strikkebøker? Denne ser superfin ut, håper jeg vinner:)

    ReplyDelete
  38. Jeg ønsker meg denne til jul, men hadde ikke gjort noe å få den før heller. :)

    ReplyDelete
  39. Ha såå lyst på den her, sjøl om je itte æ mamma engong! Men strikke masse både tel meg sjøl og andre sine unger, så... ;)
    Ravelry: treci
    Hilsen Thea :)

    ReplyDelete
  40. Denne står høyt oppe på ønskelisten! Prøver lykken :-)
    @minstrikk på IG

    ReplyDelete
  41. Ja Det er klart jeg vil være med! Mvh kristinvdt på ravelry

    ReplyDelete
  42. Den trekningen blir jeg gjerne med på :D
    Heter LBeat på Ravelry

    ReplyDelete
  43. Åhh, den ønsker jeg meg!
    Stå på videre! Jeg elsker å følge med på bloggen din!
    Carina :)
    (frufondenes@gmail.com)

    ReplyDelete
  44. Jeg prøver lykken! Hadde vært kjekt å fått den i posten 4. okt, for da har jeg bursdag ;)

    ReplyDelete
  45. Ja, jeg må Såklart prøve lykken her!! :) så kjekt å feire bursdag med å GI en gave!

    ReplyDelete
  46. Så spennende! :-) @hobbyannelise på Instagram :-)

    ReplyDelete
  47. Jeg vil gjerne vinne denne, helt ok om jeg får bursdagsgave på bursdagen din! ;)

    ReplyDelete
  48. Ja! Denne har jeg veldig lyst på😊

    (@breilie på Instagram)

    ReplyDelete
  49. Fin blogg og fin bok. Jeg vil gjerne være med i trekninga. Jeg er tantekaramellen

    ReplyDelete
  50. Jeg tar gjerne et eksemplar av denne boken :D

    ReplyDelete
  51. Jeg deltager gerne.
    Tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    ReplyDelete
  52. God morgen!
    Her blir vi mange, men det er lov å prøve seg. Har Guttestrikkeboka, og skulle gjerne hatt denne også.
    God helg fra Ingunn

    ReplyDelete
  53. Selvfølgelig har jeg lyst på ny strikkebok! Det kan aldri bli for mange, i alle fall hvis man slipper å betale for dem selv ;)

    ReplyDelete
  54. Jeg ønsker meg veldig denne strikkeboka

    ReplyDelete
  55. Åh den ser så fin ud - måske man er heldig...:-)
    Kh Louise
    Admiraleberfeldt(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Da passar det bra om eg vinn, for eg har også gebursdag 3.oktober:-)
    Helsing heia72 på tettinntil

    ReplyDelete
  57. Dette ser ut til å være en flott bok. Boka står på min ønskeliste.
    Mvh Aase (aase66 på raverly)

    ReplyDelete
  58. Jaaaa❤ vil så gjerne vinne denne boka, så både jeg og min mamma kan strikke masse fint til både oss selv og mine to små❤ hilsen tinaw@live.no 😁

    ReplyDelete
  59. Setter meg på ønskelista jeg og:) mvh Stine (s-mar-thalfakrøllonline.no)

    ReplyDelete
  60. Boka ser kjempefin ut, jeg vil gjerne delta i konkurransen.

    ReplyDelete
  61. Hei! Så fin premie! Jeg vil gjerne være med i trekningen :) God helg!

    ReplyDelete
  62. Krysser alt av fingre og strikkepinner her jeg nå :)

    ReplyDelete
  63. Mye flott til både mor (eller tante) og barn, ønsker meg denne ja!

    Ravnejenta på Ravelry.

    ReplyDelete
  64. Åh, hvor fin! Har meget lyst til denne her.

    ReplyDelete
  65. Gratulerer med dagen som kommer :) Jeg ønsker meg denne boka! Ravelrynavn: anesgu

    ReplyDelete
  66. Har helt dilla på strikk til små venner for tiden, så denne boka hadde vært kjekt å ha :)

    ReplyDelete
  67. Alltid lyst på en ny strikkebok ja!

    God helg! Hilsen Katrine (Popps på rav)

    ReplyDelete
  68. Åh, denna har jag väldig lust på =) håller tummarna! Tusen tack för en mycket trevlig blogg med massa bra och fina inlägg! Inspirerar mig till att prova på nya uppstkrifter och att våga nytt =)
    Mvh Hanna (sagaidunn@blogspot.no)

    ReplyDelete
  69. Ja, denne boken trenger jeg!! arnhild1977 på insta :-)

    ReplyDelete
  70. Oj, jeg vil gjerne vinne boken, den så kjempefin ut!

    Hilsen Hedda (som følger spent med :-)

    ReplyDelete
  71. Så artig med gibort! Jeg prøver meg her også:) (symra på ravelry)

    ReplyDelete
  72. Med mange barnebarn så ville denne boka passet meg utmerket :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oppdaget forresten akkurat nå at vi har bursdag samme dag. Morsomt.

      Delete
  73. Denne hadde vært morsom å vinne. Krysser fingrene :)

    ReplyDelete
  74. Klart jeg har lyst på. Gratulerer så masse med dagen som er rett rundt hjørnet.

    ReplyDelete
  75. Sjølvsagt har eg lyst på den flotte boka :) Tusen takk for ein av dei mest inspirerande strikkebloggane eg veit om :)

    ReplyDelete
  76. Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    ReplyDelete
  77. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  78. Jeg vil også gjerne være med i trekningen!

    ReplyDelete
  79. Wee! Enda en strikkebokgibort! Ja takk:)

    ReplyDelete
  80. Hurra for snart bursdag! Eg takkar gjerne ja til å motta ei motsatt bursdagsgåve frå deg ;)

    Helsing supermarionette frå Ravelry

    ReplyDelete
  81. Så kjekt med gi bort! Det er alltid veldig koselig å besøke bloggen din, koser meg med masse fine bilder!
    Hilsen Marte (martep på Ravelry)

    ReplyDelete
  82. Så flotte giveaway du har om dagen! :) Denne står jo høyt på ønskelista mi! :)
    Jeg er både mamma og mimmi, barnebarnet på tre elsker å "matche" mimmi ;)
    Håper du har en fantastisk lørdag! :)

    ReplyDelete
  83. Denne har jeg og veldig lyst på!

    Hilsen Hilde

    ReplyDelete
  84. Jeg vil også gjerne være med i trekningen!
    (ravelry: DameGinette)

    ReplyDelete
  85. Ja takk. denne kunne jeg tenkt meg.
    (ravelry: maudwe)

    ReplyDelete
  86. Jeg vil gjerne være med i trekninga av denne boka.
    Takk for at jeg får sjansen!

    ReplyDelete
  87. Krysser fingrene :) charlottefinkenhagen@yahoo.no

    ReplyDelete
  88. Jeg har gjennoppdaget bloggen din og gleder meg over all inspirasjonen!
    Hilsen Kraakedans på ravelry.

    ReplyDelete
  89. Hoppas på vinst! Tack för en fin blogg med mycket inspiration.
    / Annika (ipanema på ravelry)

    ReplyDelete
  90. Jeg vil gjerne være med her også. (ruffen på ravelry)

    ReplyDelete
  91. Åja, gjerne! Damegensaren vil eg lage til kusina mi, ho lika til den for nokre veker sidan. Ellers er eg Farmor til ei vakker jente som ville blitt superglad om Farmora fekk ny inspirasjon :)

    ReplyDelete
  92. Denne har jeg veldig lyst på !
    Du finner meg på Ravelry under samme navn, om jeg skulle være så heldig.

    ReplyDelete
  93. Denne kan passa godt, litt til deismå og litt til dei store. Hive meg på giborten, ravelrynamn trineen. Liker bloggen din godt, og er innomkvar veka for oppdateringar. Ein av dei som aldri legg igjen ein kommentar, men som set stor pris på det du legg ut.

    ReplyDelete
  94. Denne har jeg lyst til å bla i! Klem fra Peanuts, ravelrynavn Medri :)

    ReplyDelete
  95. Spennende bok, hiver meg på jeg også!

    ReplyDelete
  96. Elsker guttestrikkeboka, så ønsker meg veldig denne også! 😊 Kryssee fingrene og håper på litt vinnerlykke! 😉 ainahulleberg@yahoo.no

    ReplyDelete
  97. Så spennende, melder meg på:)

    ReplyDelete
  98. Takk for givende blogg! Ønsker veldig å vinne boken.
    Hilsen Alvrun på Ravelry.

    ReplyDelete
  99. Hei :) Bloggen din er utrolig inspirerende. Perfekt kombinasjon av vakkert strikk, fine bilder og gode tekster! Og så har du bursdag samme dag som moren min OG gjestemoren min (da jeg jobbet som au pair). Håper det bringer lykke i trekningen, for boken virker så fin. :D Hilsen Little-My (rav)

    ReplyDelete
  100. Takk for evig inspirasjon både på blogg og instagram! Det er så deilig å se dine flotte og fargeglade ullplagg dukke opp, og jeg lar meg stadig imponere over hvor ofte du har noe nytt å presentere. Jeg ville blitt veldig glad for å vinne Strikkebok, og det er raust at du gir bort gave på din egen bursdag :)

    ReplyDelete
  101. Jaaaaatakk! Som nyvunnen strikkeentusiast trenger jeg gode og enkle oppskrifter og jeg har siklet på denne boka i noen dager nå
    Idairenlund på instagram.

    ReplyDelete
  102. Blir gjerne med på en trekning til - bladde i denne i butikken senest i går og tenkte at den hadde gjort seg fint i hyllen. :) Hilsen Ravelry-ullball

    ReplyDelete
  103. Ja, takk!!

    -Knut Afdal

    Knutafdal_93@hotmail.com

    ReplyDelete
  104. Liv Jorunn Troøien24 September, 2014 20:23

    Denne var spennende. Ser for meg mange flotte strikkeprosjekt fremover.

    ReplyDelete
  105. Denne boken er helt klart nr.1 på ønskelisten min!! Såå mye fint i den, etter hva jeg har sett på insta og andre steder folk har lagt ut bilder :) Har selv bursdag i oktober, så hadde blitt kjempeglad om jeg kunne vunnet denne :)))

    Heter Ceciliekaa på instagram ;)

    ReplyDelete
  106. Jada jada, jeg prøver meg på denne også jeg, selv om jeg ikke har små barn lenger. Kan jo sette meg ned og vente på barnebarn mens jeg strikker ;)

    ReplyDelete
  107. Ønsker meg denne boken, så jeg vil gjerne være med :)

    snefrid1@msn.com

    ReplyDelete
  108. Jeg blir gjerne med i trekningen :) Det er alltid morsomt med giveaways med strikkebøker, for det unner jeg meg sjeldent selv.

    i_sen3@yahoo.no

    ReplyDelete
  109. Hei. Eg og blir gjerne med.
    Helsing Camilla.
    camflat@hotmail.com

    ReplyDelete
  110. Dersom eg vinn skal svigermor få den.
    juanitocolima@hotmail.com

    ReplyDelete
  111. Denne boka ønsker eg meg.
    Elna , elna.mf@gmail.com

    ReplyDelete
  112. Ikkje bare har ein lyst på strikkebok, ein har lyst på denne! Jenta mi elskar oppskriftane Charlott har samla i hop, skal ikkje sjå bort frå at tulla mi er farga av meininga til ho mor. Så no har ein berre å vone lukka. *let augo att og håpar på noko godt*
    annenrodner@gmail.com

    ReplyDelete
  113. Jeg og ønsker meg denne boken.
    Hilsen Karina

    karinaflatoy@gmail.com

    ReplyDelete
  114. Hei,jeg deltar gjerne i trekningen,Flott bok.Hilsen Vigdis-viva301@hotmail.com

    ReplyDelete
  115. Jeg kunne tenkt meg denne:-)
    . heidilykke1979@hotmail.com

    ReplyDelete
  116. Høres ut som en kjekk bok!

    ReplyDelete
  117. Så gøy med give away :)

    En veldig fin bok jeg ønsker meg veldig :) Det hadde vært en perfekt bursdagsgave til meg selv (15.okt).

    ReplyDelete
  118. Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    ReplyDelete
  119. Jeg vil gjerne være med i trekningen! :)
    Ilce (TI/ravelry)

    ReplyDelete
  120. Ønsker meg! Krysser fingrene :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    ReplyDelete
  121. Siden jeg har bursdag dagen etter deg, den 4, hadde dette vært en fin bursdagsgave :) Hedvig80 på Ravelry

    ReplyDelete
  122. Oi! Det var ikke bare jeg som ønsket meg denne, ser jeg! :D
    Hadde vært knall å kunne vinne denne. Håper det er noen fine gutteplagg i den, siden jeg syns det er en mangelvare. De er ofte litt kjedelige, syns jeg... Krysser fingrene for at kanskje jeg kan vinne! :)

    ReplyDelete
  123. Denne ønsker jeg meg også!!
    Gratulerer med dagen som kommer :-).

    ReplyDelete
  124. Hei
    Har akkurat oppdaget bloggen din, du har så mange flotte innlegg men nydelige strikkeplagg 😄
    Denne boka ønsker jeg meg, strikker mest små plagg, er enda nybegynner i strikkeverdenen😉

    Hilsen Kjersti
    Kjersti_and88@hotmail.com

    ReplyDelete
  125. Denne boken ønsker jeg meg. Hilsen niano på Ravalry/TI :)

    ReplyDelete
  126. Med denne boken kan jeg jo stå i fare for å få enda flere prosjekter på pinnene, og dermed utvide ufoprosjektet som også jeg bør melde meg på. Det hadde vært stas!

    eldbjost (Ravelry-brukernavn)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eldbjorgs var visst det riktige ja

      Delete
  127. Klart jeg har lyst på bok! Gratulerer med forestående bursdag - og takk for inspirerende blogg :)

    ReplyDelete
  128. Det er klart man må benytte denne muligheten til å få seg en strikkebok. En flott måte å feire dagen sin på. Håper du får egne strikkebøker i gave da :)

    ReplyDelete
  129. Jeg vil gjerne vinne :-) boken ser kjempefin ut, da kan jeg strikke både til meg selv og tantebarna mine..

    Hilsen Marte

    mhhel@online.no

    ReplyDelete
  130. Jeg er med! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    ReplyDelete
  131. Jeg vil gjerne være med og prøve lykken :)
    Nå som det er høst og snart vinter så er det strikke tid her hos meg.
    Så hadde vært supert med en fin stikke bok.
    Så krysser fingrene og håper.
    Ønsker deg en kjempe fin høst.
    hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  132. Vil gjerne ha denne boka! :)

    duckyknitting på Ravelry

    ReplyDelete
  133. Slenger meg med i siste liten.
    Kjempefin blogg du har, gøy å se alt det fine du lager.
    Kunne godt tenke meg denne boken, så krysser fingrene.
    Gratulerer med dagen i morgen :)

    ReplyDelete
  134. Gratulerer med morgendagen!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    Hilsen Carina
    Cinab på ravelry

    ReplyDelete
  135. Graulerer med dagen i morgen :) SLenger gjerne meg med på giveawayen også. Stikker ikke selv men vet at farmor hadde likt denne boken <3 kansje hun da strikker noe til meg <3
    Mvh charlotte
    charlottetotland@gmail.com

    ReplyDelete
  136. Gratulerer med dagen! Frekk nok til ønske meg bok på dagen din.:)
    Karianne1978 på Ravelry.

    ReplyDelete
  137. Gratulerer så mye med dagen!
    Jeg har veldig lyst på boka, for den ser ut til å ha fine oppskrifter.

    ReplyDelete
  138. Gratulerer! Og ønsker gjerne boken... Heidi@cabdata.com

    ReplyDelete
  139. Gratulerer med dagen! Ønsker meg boka til jul, men det gjør ingenting å få den før :)

    ReplyDelete
  140. Åh.. Denne boken ønsker jeg meg, så her må jeg slenge meg med. Der er det så mye fint jeg kan strikke til lille Jespergutten min på 3 mnd, og meg selv. :)

    ReplyDelete
  141. Denne ønsker jeg meg skikkelig. Så snill du er som lodder ut😀

    ReplyDelete
  142. Jeg vil gjerne ha denne!! :) krysser fingrene

    Epost: recame96@hotmail.com

    ReplyDelete
  143. Denne hadde vært kjempefin å vinne :)
    Charlottefinkenhagen@yahoo.no

    ReplyDelete
  144. Åh, jeg vil gjerne være med ;)
    trinebjanger@gmail.com

    ReplyDelete
  145. jeg vil gjerne være med. orjant87@gmail.com

    ReplyDelete
  146. åh denne er jo rene drømmen :D jeg prøver lykken :D

    smil fra camilla:D

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)