Saturday, October 4, 2014

Hvem vant?

Jeg (eller, random.org) har trukket vinneren av Strikk til mamma og mini – det var mange som hadde lyst på bok, rundt 150 la igjen kommentar på blogginnlegget, og tjuefem på facebook (og et par stykker la igjen kommentarer både her og der). Uansett, veldig kjekt å få dele ut bøker, så takk til Juritzen forlag for boksponsing!

Vinneren, det ble nummer 7, Hanne:

Hanne 18 September, 2014 14:54

Så utrolig flotte gi-borter du har. Jeg krysser fingrene denne gangen også jeg. Ravelrynavnet mitt er Hannest.

Gratulerer til deg, Hanne! Send meg en epost med navn og adresse, eller en PM på forum, facebook eller Ravelry, så kommer boken i posten.

(Og lurer dere på hva jeg putler med? Jeg klipper! Og det er ikke skummelt engang. ;o)

1-rød eivor

4 comments:

  1. Hurra hei og hopp er det virkelig sant. Også jeg som aldri bruker å vinne noe. Kjempe moro altså. Dette ble lørdagen sin det. :D Tusen, tusen takk.

    ReplyDelete
  2. Enda en Eivor? Så fin farge :-)

    ReplyDelete
  3. Gratulerer, Hanne! Og gratulerer til deg også, to vrange, for overvunnet skrekk for å klippe i strikk! En aeivor til, ser jeg? Kjempefin i sterk varm farge! Gleder meg til å se den fiks ferdig!

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)