Monday, November 17, 2014

Vant du?

Jeg har trukket en vinner av dukken fra Rubens barn – Vidunderbarn stiller med premie, og i tillegg vil de gi dere alle sammen 20% rabatt på dukkene fra Rubens Barn, bruk koden TOVRANGE når du bestiller. Rabatten er gyldig til og med fredag 21. november. Og du, vil du ha en av dukkene fra Rubens Original får du hele 40% på disse, send Gro en mail på info@vidunderbarn.no etter bestillingen så trekker hun fra mellombeløpet.

Meyia står på ønskelisten her hos oss:

meyia

Og den som får en dukke i posten fra Vidunderbarn, det ble Kråkedans som la igjen denne kommentaren:

Kråkedans 07 November, 2014 09:43

Rubendukkene er så flotte! Genialt julegaveønske til toåringen min. Han vil nok bli veldig glad for en Cosmos Flash. Så da håper jeg vi kan vinne en slik som kan ligge under juletreet her i år.

flash

Gratulerer til deg (og til toåringen som får dukke)! Send meg navn og adresse på epost: 2vrange@gmail.com eller på facebook: facebook.com/tovrange, så videreformidler jeg til Vidunderbarn som sender dere premien.

2 comments:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren med en like glad to-åring! Dette var midt i blinken!

    Ha en strålende dag! Jeg strikker de nydelige Dotty-luene dine. Har noen småjenter som skal ha en liten presang til jul. Perfekt! Tusen takk for oppskrift nok en gang!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Tak for opskrift - har netop strikket en fin prikket hue til sønnike:-)
    http://www.strikogquilt.blogspot.dk/2014/11/varme-rer.html

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)