Thursday, November 6, 2014

Vinn: Rubens barn

Vi er veldig glade i dukkene fra svenske Rubens barn, fireåringen har to stykker som hun fikk da hun var et lite knøtt, og hun lille på ni måneder må nok snart få en, hun også. Dukkene er myke og gode og runde og ganske bamsete, så de er ekstra kjekke til småttiser. Våre to har dukket opp på bloggen noen ganger, her var det Cosmos Moonie som fikk ny kjole etter at jeg bommet aldri så lite på størrelsen på det som egentlig skulle bli en lue (!).

mariuskjole

Dukkene fra Rubens barn fins i mange størrelser og design, og Vidunderbarn har stort utvalg. Nå vil Vidunderbarn gi en av dere en finfin høstgave: jeg trekker en vinner som får velge seg en av følgende dukker fra Rubens Barn: Cosmos Flash, Cosmos Cloudy, Little Meyia, Little Harry eller Rubens Kids Tim. For å delta i trekningen avlegger du Vidunderbarn et besøk, før du legger igjen en kommentar her og forteller hvilken av dukkene du helst vil vinne. Her kan du lese mer om Rubens barn, og få en liten oversikt over alle dukkene som fins.

Rubens Barn: Little Harry PET

Vidunderbarn blir glade om du liker facebooksiden deres, den finner du her.

Så altså, hvis du har barn eller barnebarn eller kjenner et barn eller kanskje er barn selv (!?), nå har du sjansen til å få en myk, fin dukke i posten. Julegave til en liten gutt eller jente, kanskje?

Hvis du ikke har blogg kan du legge igjen epostadresse, eller signere med brukernavnet ditt på Ravelry (evt forum). Hvis du velger å kommentere helt fullstendig anonymt må du selv følge med når vinneren er trukket, sånn at du får sendt meg navn og adresse hvis du vinner. Du kan delta på facebooksiden min om du foretrekker det, legg i såfall igjen en kommentar under dette innlegget på facebook, så blir tellejobben lettere for meg. Vinneren trekkes den 16. november.

(Og sånn for ordens skyld, Vidunderbarn stiller med dukkepremie, men jeg har ikke noe å tjene på dette for min egen del – det er en av dere som får en tidlig julegave, ikke jeg. ;o)

108 comments:

  1. d_sunniva@hotmail.com06 November, 2014 21:02

    For noen flotte dukker! De ville passe perfekt som julegave til verdens flotteste 5åring. Hvis jeg måtte velge en ville det kanskje bli Cosmos cloudy men jeg ville absolutt sagt ja takk til alle! :-)

    ReplyDelete
  2. Kjempefine dukker! Datteren min hadde blitt glad om Meyia flyttet hjem til henne.

    ReplyDelete
  3. Så flotte de var! Jeg kjenner ikke til Rubens Barn fra før, men Vidunderbarn har masse fint! Tidligere har jeg handlet den geniale bodyforlengeren både til egne barn og som gave:) hvis jeg skulle være den heldige krysser jeg fingrene for Cosmos Cloudy:)

    ReplyDelete
  4. De dukkene er herlige! Jeg "Trekker" ett lodd og håper på det beste :)

    ReplyDelete
  5. Little Harry eller Cosmos Clody kan gjerne få flytte inn her sammen med fireåringen og toåringen i huset :-)

    ReplyDelete
  6. så fine dukker. jeg ønsker meg Cosmos cloudy til min datter i julegave:)

    ReplyDelete
  7. Hei!
    For noen herlige dokker! Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg Cosmos Flash.

    God kveld fra Ingunn

    ReplyDelete
  8. Hei!
    Prøver lykken og krysser fingrene for at en så herlig dokke kommer vår vei :) Ønsker oss Cosmos Cloudy:)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    ReplyDelete
  9. Så gossine dukker ;) vesla mi ville nok satt pris på hvilken som helst. Alt får kos om dagen, det ville blitt en perfekt julegave til henne. Tvi tvi

    ReplyDelete
  10. Kjempesøte dukker! Jeg falt litt ekstra for Little Meyia :)

    ReplyDelete
  11. Oh, der hadde virkelig ikke gjort noe om lille Tim hadde flyttet inn her😊

    ReplyDelete
  12. Jeg vil vinne en Cuties ( Karin) :)

    ReplyDelete
  13. Kjempesøte :) Kanskje Cosmos Cloudy kan få bo hos barnebarnet mitt i fremtiden? ;)
    Hilsen en mormor

    ReplyDelete
  14. Rubens barn er veldig søte. Av de dokkene du lodder ut er "Little Meyia" favoritten. Hun minner meg om Ronja Røverdatter, i tillegg til at hun er glad i katter :)

    i_Sen3@yahoo.no

    ReplyDelete
  15. :) Jeg vil gerne give mit barnebarn pa 2 1/2 ár Tim Ruben Kits i julegave. Hun elsker að lege með dukker og dukketöj. Kærlig hilsen Gerður
    email : kjarrheidi5@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Me adopterer veldig gjerne ein Cosmos flash! Mymlen

    ReplyDelete
  17. Vesla ønsker seg Cosmos Cloudy til jul.

    ReplyDelete
  18. Så fine! Ei sånn hadde vore perfekt julegåve til fadderjenta mi. Trur ho hadde likt Cosmos Cloud. :-)

    ReplyDelete
  19. De fineste dukkene, spesielt guttedukkene :-) Tim har et lystig blikk :-)

    ReplyDelete
  20. Vi har plass til ett barn til, lille søster ville nok glede seg å få ei søster a la Cosmos Cloudy :-)

    Hilsen Nicole

    ReplyDelete
  21. Marit Breistøl Lie06 November, 2014 22:19

    Kjempefine dukker! Cosmos cloudy eller lille Tim ønsker vi oss:)
    maritblie@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Så mange fine dukker å velge mellom. Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så ville jeg valgt rubens baby Emma. Det hadde vært en fin julegave til dattera mi som feirer sin første jul i år.
    Krysser fingrene...
    Hilsen tone.vaarum@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kanskje det lønner seg å lese litt bedre...
      Ser nå at rubens baby ikke var med i trekningen... Da håper vi å vinne cosmos cloudy...

      Delete
  23. ☼ Dette er dukker som faller i smak. Jeg har et eneste barnebarn og han er en gutt som blir 2 år i februar. Han er halvt brasiliansk, men bor i Norge ;) Jeg har lenge jakta på ei dukke som jeg vil gi han til julegave - jeg ønsker Cosmos Flash simpetlhen fordi han ligner på mitt barnebarn ;D) mvh marit janne (patrona@online.no)

    ReplyDelete
  24. Disse er så flotte. Hvis jeg er så heldig å bli trukket ut ønsker jeg meg little Harry. Han var så søt!

    ReplyDelete
  25. En kjempeflott premie !!! :) så her vil jeg gjerne prøve lykken :) ønsker Cosmos Cloudy :)
    Fin helg til alle :)

    ReplyDelete
  26. heidi_ovrelid@hotmail.com06 November, 2014 22:51

    Elida ønsker seg veldig Cosmos Cloudy :) Mor er glad for at det finnes dukker som ikke er creepy ;)

    ReplyDelete
  27. Ellen ønsker seg Cosmos Cloudy, myke gode dukker som blir med i senga :)
    Bare å krysse fingra.

    ReplyDelete
  28. Å guri så nydlige! Vi håper at Cosmos Cloudy kan få flytte inn hos oss <3
    Krysser fingrene!
    Mvh. lenek77@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Hei, jeg vil gjerne vinne Little Meyia. Har en liten frøken på to år som ennå ikke har fått sin første dukke. Og da ville en dukke som deler hennes etniske bakgrunn være perfekt :-).

    ReplyDelete
  30. Little Harry hadde blitt veldig godt tatt imot her :)
    tina.triger@live.com

    ReplyDelete
  31. Oh! Little Harry hadde vært super som første julegave til minimennesket mitt! Instagramkonto:tanteHildegunn evt. Mail:rovikhildegunn@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Så utrolig søte dukken er :) Cosmos Flash er hjertelig velkomme til å bo her hos min sønn :)
    barbroaer@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Så glad min lille Kaia hadde blitt om hun kunne bli venn med little Meyia. (birgithe2203@yahoo.no)

    ReplyDelete
  34. Kjersti S Anthonsen07 November, 2014 07:57

    Åå så fin de var!
    Kunne tenkt meg alle sammen, men cosmos flash hadde vært perfekt til den lille som jeg skal bli gudmor til. Han eller hun kommer i slutten av november og cosmosdukkene passer finfint til spebarn :)
    Kjersti
    Kjersti_and88@hotmail.co

    ReplyDelete
  35. Rubens-dukkene er så utrolig søte! Vi hadde blitt veldig glade om vi hadde fått lille Meyia:)
    Mvh, Mari (storlim at yahoo.com)

    ReplyDelete
  36. Kjempefine dukker! Jeg er helt sikker på at frøkna på 3 og et halvt hadde blitt veldig, veldig glad for å få en av disse! Vi ønsker oss en "lillebror", Little Harry hadde vært helt perfekt!( Bentejr på ravelry).

    ReplyDelete
  37. Vi har en Rubens baby fra før, men det hadde jo vært kjempegøy med en Tim i tillegg! Det er utrolig flotte dukker :)

    ReplyDelete
  38. Rubendukkene er så flotte! Genialt julegaveønske til toåringen min. Han vil nok bli veldig glad for en Cosmos Flash. Så da håper jeg vi kan vinne en slik som kan ligge under juletreet her i år.

    ReplyDelete
  39. Jeg trur lillejenta mi ønsker seg en Cosmos Flash. Hilsen Sigrid

    ReplyDelete
  40. Jeg har ei frøken som jeg tror hadde blitt veldig glad for en Tim :) Hilsen hilde

    ReplyDelete
  41. Det må bli en Meyia :) Kjempeflotte dukker. Hilsen og god helg fra Beth

    ReplyDelete
  42. Nydelige dokker. De er så mjuke og gode og har fint ansiktsuttrykk! Har to småjenter og én Rubens baby i huset, ville være perfekt med en Meyia i tillegg. Hilsen anesgu på Ravelry

    ReplyDelete
  43. Så fine dukker! Og så fint at det finnes dukker som passer like godt til begge kjønn, ikke bare babydukker med rosa tilbehør. Hvis jeg blir den heldige vinneren så ønsker jeg meg Tim til gutten min.
    Hilsen Annci på Ravelry

    ReplyDelete
  44. Dem va skjønn, ønske en Harry trur æ, har en som er glad i å puske i hår, kanskje mitt får litt mer fred da;) hilsen Stinemor i nord:)

    ReplyDelete
  45. Flotte dukker :) kunne tenkt meg en Harry :)

    tomkgreen@hotmail.com

    ReplyDelete
  46. Vil gjerne være med å prøve lykken her :)
    Little Meyia hadde vært en flott gave til mitt barnebarn :)

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Ja, takk!

    Knutafdal_93@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Prøver lukka med ein liten Emil til Alfred vår som er 10 mnd.

    Mvh,
    Elisabeth

    ReplyDelete
  49. Kjempesøte dukker! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, vil jeg gjerne ha Lille Harry. Sjarmerende lite kar :)

    ReplyDelete
  50. Prøver lykken og ser om Cosmos Cloudy kommer flyttende hjem til oss :)
    austene84(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  51. Disse dukkene er så fine. Barnehagen til jentene har slike og de er veldig populære. Minstejenta mi ønsker seg en Cosmos Cloudy, så nå krysser jeg fingrene. Ha en fin helg:)

    ReplyDelete
  52. Prøver vinnerlykken og ønsker oss en Cosmos Cloudy. :)

    Hilsen Silje

    ReplyDelete
  53. Flotte dukker. hadde passet perfekt som en julegave til min niese. Heidilykke1979@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Hei! Vil gjerne prøve lykken og håper på en cosmos cloudy :-)
    Hilsen Hanna

    ReplyDelete
  55. Hei, jeg deltar gjerne.flotte dukker.Ønsker Cosmos cloudy.
    Hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Hei, flotte dukker,ønsker lille Harry kunne flyttet hjem til meg.
    Ha en fin kveld, hilsen Helene - helene-vaga@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Ååååhhhh, sådan een måtte gerne bo hos mig.... Please ;-)

    ReplyDelete
  58. Little Harry PET var veldig fin.

    hilsen kathrineantonie@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Meyia og Harry var jo veldig søte da *Sjarmert* Har store unger selv, men har både en nevø og en niese som er i rett alder for disse, så jeg krysser fingrene og håper på det beste.

    ReplyDelete
  60. Ikke helt sikker på om jeg skjønner hva jeg skal gjøre, og om jeg nå gjør det riktig. Men jeg har i hvertfall likt siden deres på facebook. Vet ikke om det var det du mente, men jeg måtte bare prøve noe. ;-)

    Jeg ønsker meg Cosmos Cloudy om jeg skulle være så heldig å vinne. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingen "liking" påkrevd, bare stikk innom Vidunderbarn sin nettbutikk og finn ut hvilken dukke (av de fem aktuelle) man helst vil ha - og legg igjen en kommentar her hos meg. :) Du har med andre ord gjort helt rett - lykke til i trekningen!

      Delete
  61. Hei! Dette var noen fine dukker. Hadde vært kjekt å vunne en Little Meyia som mine barnebarn kan ha å leke med når de er på besøk :-)

    Hilsen tinkivinki.2012@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Hei! Dette er noen kjempe søte dukker. Jeg ønsker en av disse til mitt barnebarn som er en riktig dukkemamma.De er like søte alle, så ingen favoritt.

    ReplyDelete
  63. Ååå! Vi ønsker oss aller helst Little Meyia.

    ReplyDelete
  64. Så kreativt at en mislykket lue ble til en feiende flott dukkekjole! Jenta mi ønsker seg Cosmos Cloudy!
    Liv M

    ReplyDelete
  65. Desse dukkene er så fine! Little Meyia kan gjerne få flytte inn hos oss!

    ReplyDelete
  66. Disse er så søte :)
    Har kjempe lyst å gi en til Barnebarnet mitt Amalie, hun elsker dukker,bamser +++
    Så en blanding mellom Bamse og dukke det må da være perfekt :)
    OM jeg skulle være heldig å få lov å overraske lille Amalie, så
    tror jeg hun ville blitt gald for den som heter : Rubens Barn: Cosmos Cloudy

    Krysser fingrene og ønsker deg en kjempe fin Vinter videre.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  67. Lillesøster ønsker seg en Cosmos Cloudy :)
    marteliaz@gmail.com

    ReplyDelete
  68. Så søte dukker! Jeg ønsker meg en Little Harry.
    Mvh Elisabeth

    ReplyDelete
  69. Jeg ønsker meg rubens kids Tim til den nyfødte gutten min! Jeg har kjøpt rubens barn til alle niesene mine, og tenker at nå må guttene få også :-)

    Ravelry navn: To Rette

    ReplyDelete
  70. Må bare teste, - har fått beskjed via FB-siden til Vidunderbarn at noen ikke får til å poste... Men det ser ut til at det går helt greit nå

    ReplyDelete
  71. Så fine uttrykk disse dukkene hadde! Jeg falt for Little Harry, så om jeg skulle være så heldig å vinne, så får han flytte inn hos meg :)

    ReplyDelete
  72. God morgen :0)
    Hvis vi vinner, så ønsker vi oss Harry . De dukkene er bare så nydelige !
    Mvh Lena

    ReplyDelete
  73. Yngste jenta mi vill blitt kjempeglad for Cosmos Cloudy til jul :)

    ReplyDelete
  74. Alle dukkene er jo ¨å fine, men den absolutte favoritten er

    Cosmos Cloudy - da ville niesen min blitt superglad :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    ReplyDelete
  75. Jeg tror kanskje at snart to-åringer ville likt veldig å få en Cosmos Cloudy til bursdag-/julegave. :)

    ReplyDelete
  76. Min snart toåring ville nok elska Rubens Kids Tim-dukka, og alle de andre for den saks skyld. Passende nok trekker du vinneren på bursdagen min, så jeg krysser fingrene for ekstra karma den dagen ;)

    ReplyDelete
  77. Lille Harry er absolutt velkommen til å komme og bo hos oss :)

    ReplyDelete
  78. Koselige dukker! Cosmos Cloudy er velkommen heim til meg.

    ReplyDelete
  79. Ønsker meg Little Harry :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    ReplyDelete
  80. Så flott give-away ! Har tenkt lenge på å kjøpe en av de søte dukkene til barnebarna,men har ikek fått gjort det enda...
    Ønsker meg Little Meyia til det yngste barnebarnet på 4 mndr. Hun heter Miya og bor i Singapore,så det hadde passet perfekt ♥

    tevens@online.no

    ReplyDelete
  81. De er så fine de dukkene! Gutten her skal snart forfremmes til storebror og da hadde Cosmos Flash vært en super kamerat å ha med seg! Da skal mamma bære minstemann i sjalet og storebror Flash i bæreselen hans <3

    ReplyDelete
  82. Vi ønsker oss Cosmos Cloudy :)

    ReplyDelete
  83. Vi ønsker oss veldig Original Meyia :D Krysser fingre :)
    cariwiki@outlook.com

    ReplyDelete
  84. Frk. Fryd ønsker seg veldig en Cosmos Cloudy dukke!

    ReplyDelete
  85. Vi ønsker oss Cosmos Cloudy :)

    ReplyDelete
  86. Little Harry var veldig sjarmerende da! Han hadde blitt tatt godt i mot her :)

    verm@hotmail.no

    ReplyDelete
  87. Rubens barn dukkene er så fine :)
    Barnebarna sier at Little Meyia kan gjerne flytte inn, ja de andre også :)
    Ha en fin dag!

    Bestehilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  88. For en herlig premie! Denne dukken ville 6 åringen min satt så stor pris på. Hun har bursdag i begynnelsen av Desember, så dette ville vært midt i blinken! :)

    ReplyDelete
  89. Little Harry er jo bare nydelig! :-)

    ReplyDelete
  90. Enten Cosmos Flash, som jeg synes ligner på en godslig "Dracula-gutt" eller Cosmos Cloudy fordi jeg liker ansiktsuttrykket og håret hennes.

    mf.i@hotmail.com

    ReplyDelete
  91. For noen skjønne dukker! Hadde passet perfekt til mitt lille barnebarn på 3 år. Synes Mayia og Emil er veldig søte :)

    ReplyDelete
  92. Til mitt barnebarn på to, kanskje? Eller hennes lillesøster som er ventet ca. 18. desember :-)

    ReplyDelete
  93. Kjempefine dukker, ønsker oss Tim hvis vi vinner :)
    Mvh
    Tove Edvardsen
    tova-9(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  94. Jeg, eller en annen liten en, melder seg på i kampen i håp om å vinne en Little Harry
    estraume@hotmail.com

    ReplyDelete
  95. Cosmos cloudy hadde vært perfekt til jentene i huset :)

    ReplyDelete
  96. Åh så søte disse var da :) Likte alle jeg men Cosmos var veldig søt og siden ett åringen elsker dukker må det bli en kommentar fra meg også ;)

    ReplyDelete
  97. Disse var veldig søte, og passer ekstra godt når jeg har en sønn som heter Ruben =)
    Håper å vinne en liten little Harry ;)
    Mvh Silje

    Silje_lian_89@hotmail.com

    ReplyDelete
  98. Om det ikke er for sent ønsker jeg å vinne cloudy til prinsessa mi! lykkeligmedliten@gmail.com

    ReplyDelete
  99. Nydelige dukker:-) Cloudy må gjerne komme til oss om vi skulle være så heldige å vinne:-) veramail@Yahoo.com

    ReplyDelete
  100. Det må jo bli Meyia :) Yndige er de!

    ReplyDelete
  101. Cosmos Cloudy

    kjerstiogkim@hotmail.com

    ReplyDelete
  102. Jeg slenger med en kommentar her, i tilfelle det ikke er for sent å være med i trekningen om en av disse søte dokkene. :)

    ids_ma

    ReplyDelete
  103. Jeg ønsker meg en cosmos dukke!! Kjempefine!!

    ReplyDelete

TUSEN TAKK for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :)